SÖZLER

27 Haziran 2010 Pazar

DÜŞÜNCE GÜCÜ...

  • Hayatın sonsuzluğunda , bulunduğum noktada her şey mükemmel , bütün ve tam.Hayatım her an yepyeni.



  • Hayatımın her anı yeni , taze ve canlı.



  • Bugün yeni bir gün.Ben yeni bir ben'im.



  • Farklı düşünüyorum.Farklı konuşuyorum.Farklı davranıyorum.Başkaları bana farklı davranıyor.



  • Yeni tohumlar ekmek zevkli ve neşe verici.




  • Bugün harika bir gün.



  • Köprüleri neşeyle ve kolaylıkla geçiyorum.




  • Ben kendi dünyamın tek gücüyüm. Özgür olmayı seçiyorum.



  • An be an değiştiğimi görüyor ve hissediyorum.




  • Eski düşüncelerin artık üzerimde gücü yok.




  • Artık eski sınırlamalara ve eski yokluklara inanmayı seçmiyorum.




  • Doğru yerde , doğru zamandayım , doğru şeyi yapıyorum.




  • Varlığımın gerçeği şu ki , ben mükemmel , bütün ve tam olarak yaratıldım.




  • Şimdi mükemmel , bütün ve tamamım.



  • Daima mükemmel , bütün ve tam olacağım.Hayatımı bu anlayışla yaşamayı seçiyorum.




Louise HAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder